Afişler
Afiş Düzeni

BURDUR

24.07.2015 tarihinde Destek Hizmetleri Şubesi tarafından girilmiştir.

Yakacak (Odun-Kömür) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler ekte yer almaktadır.


24.07.2015 tarihinde Destek Hizmetleri Şubesi tarafından girilmiştir.

Tıbbi Cihaz Alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler ekte yer almaktadır.


24.07.2015 tarihinde Destek Hizmetleri Şubesi tarafından girilmiştir.

Mobil Araç için Tıbbi Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler ekte yer almaktadır.


08.07.2015 tarihinde Destek Hizmetleri Şubesi tarafından girilmiştir.
E-posta Şifreleri
ResimlerResimler (1)

Personelimizin saglik.gov.tr uzantılı e-posta adresi şifrelerini 6 ayda bir değiştirmeleri gerekmektedir. Değiştirmedikleri takdirde bloke olmaktadır.  Bloke olanlar http://eposta.saglik.gov.tr adresindeki şifremi unuttum butonundan şifrelerini sıfırlayabilirler.

Tüm personelimize duyurulur.


30.06.2015 tarihinde Destek Hizmetleri Şubesi tarafından girilmiştir.

Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşları Sağlık Hizmetleri ve Yardımcı Hizmetleri Sınıfı Dışı Personelin Haziran -Temmuz 2015 Dönemi Başvuru ve Atamalarına İlişkin Usul ve Esaslar aşağıdaki linktedir.

Müdürlüğümüz evrak kayıt birimine 03/07/2015 tarihinden sonra gelen başvurular kabul edilmeyecektir.


12.06.2015 tarihinde Destek Hizmetleri Şubesi tarafından girilmiştir.

1-Sağlık Bakanlığı ve Bağlı kuruluşları Sağlık Hizmetleri ve Yardımcı Sağlık Hizmetleri Sınıfı Dışı Yer Değişikliği Yönergesine istinaden Haziran –Temmuz 2015 dönemine esas başvurular 01 Haziran 2015 10 Temmuz 2015 tarihleri arasında yapılacaktır.

2-Yapılacak müracaat öncesinde müracaat sahibine bağlı bulunduğu Müdürlükten muvafakatını alarak başvuru yapacaktır.

3-Müracaatta bulunacak personel müracaatına ilişkin dilekçe ,hizmet cetveli ve muvafakat yazısı ile birlikte müracaat edecektir.

  1. , Müracaatlar 10 Temmuz 2015 tarihi mesai bitiminden sona erecek olup  , 11-31 Temmuz 2015 tarihleri arasında inceleme ve değerlendirme yapılarak gerekli atama işlemleri sonlanacaktır.

12.06.2015 tarihinde Destek Hizmetleri Şubesi tarafından girilmiştir.

DOĞUM YARDIMI

 

             Bilindiği üzere 633 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek-4’üncü maddesi doğrultusunda uygulanmaya başlanan “Doğum Yardımı” kapsamında başvurular 15 Mayıs 2015 tarihi itibarıyla başlamıştır. Canlı doğan birinci çocuğu için 300.-TL, ikinci çocuğu için 400.-TL, üçüncü ve sonraki çocukları içinse 600.-TL tutarında doğum yardımı yapılacaktır.  

            Doğum yardımı başvuruları  Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğüne bağlı Sosyal Hizmet Merkezleri ve İlçelerde Sosyal Yardımlaşma ve DaDevamı

eksimge

28.04.2015 tarihinde Destek Hizmetleri Şubesi tarafından girilmiştir.

Sağlık Bakanlığı Atama ve Nakil yönetmeliği gereğince yapılacak olan Mayıs 2015 dönemi İl içi tayin dönemi başvuruları 27.04.2015 - 30.04.2015 tarihleri arasında yapılacak olup münhal kadrolar, aşağıda belirtilmiştir.


07.01.2015 tarihinde Destek Hizmetleri Şubesi tarafından girilmiştir.
Merkez Düğer Sağlık Evi Boyandı
ResimlerResimler (13)

Burdur Merkeze bağlı Düğer Sağlık evinin dış cephesinde bulunan sıva problemleri tamir edilerek sağlık evimizin dış cephesi boyandı. 


07.01.2015 tarihinde Destek Hizmetleri Şubesi tarafından girilmiştir.
Çeltikçi Kuzköy Sağlık Evi Onarımı tamamlandı
ResimlerResimler (12)

Çeltikçi Kuzköy Sağlık evimizin akan çatısı kırık kiremit ve tahtaları yenilenerek izolasyon yapılarak aktarıldı. Mevcut yağmur olukları ve boruları yenilendi. Ayrıca Müdürlüğümüz teknik elemanlarınca da sağlık evimizin iç ve dış cephe boyası yenilendi.

İletişim Bilgilerimiz
Santral
(0248) 235 20 88
(0248) 235 20 89
Faks
(0248) 233 44 26
(0248) 233 45 20
(0248) 232 60 95
Aile Hekimim Kim
www.beslenme.gov.tr
Türkiye Halk Sağlığı Kurumu
Evde Sağlık Hizmetleri